הרשות השניה עוקבת באופן סדיר אחר דפוסי הצריכה של הציבור בתקופה זו של ריבוי פלטפורמות מדיה, בעיקר און-ליין,
בהמשך לסקר צריכת חדשות שבוצע בקרב מבוגרים בחנו את צריכת החדשות בקרב בני נוער.
הסקר בוצע באמצעות מכון "מדגם" ובאמצעות הפאנל האינטרנטי I-Panel בקרב 503 בני נוער יהודים בישראל בגילאים 14-18, באמצע ינואר 2024.
התוצאות הראו התעניינות רבה באקטואליה וחדשות, כאשר עיקר ההתעדכנות נעשית דרך האתרים והאפליקציות של הרשתות החברתיות ואפליקציות שיתוף הוידיאו, אף שהאמינות הרבה ביותר יוחסה לערוצי הטלוויזיה הישראלים.
*הסקר נערך במהלך מלחמת "חרבות ברזל" בעזה ויש להניח שעניין זה השפיע על מהות צריכת החדשות והאקטואליה: ההיקף, המקורות וההתייחסות.