סקר הרגלי צריכת חדשות בקרב בני נוער

תאריך פרסום 16.04.2024

הרשות השניה עוקבת באופן סדיר אחר דפוסי הצריכה של הציבור בתקופה זו של ריבוי פלטפורמות מדיה, בעיקר און-ליין,  

בהמשך לסקר צריכת חדשות שבוצע בקרב מבוגרים בחנו את צריכת החדשות בקרב בני נוער.

הסקר בוצע באמצעות מכון "מדגם" ובאמצעות הפאנל האינטרנטי I-Panel בקרב 503  בני נוער יהודים בישראל בגילאים 14-18, באמצע ינואר 2024.

התוצאות הראו התעניינות רבה באקטואליה וחדשות, כאשר עיקר ההתעדכנות נעשית דרך האתרים והאפליקציות של הרשתות החברתיות ואפליקציות שיתוף הוידיאו, אף שהאמינות הרבה ביותר יוחסה לערוצי הטלוויזיה הישראלים.

*הסקר נערך במהלך מלחמת "חרבות ברזל" בעזה ויש להניח שעניין זה השפיע על מהות צריכת החדשות והאקטואליה: ההיקף, המקורות וההתייחסות.

עיקרי הסקר