סקר הרגלי צריכת חדשות בקרב בני נוער

סקר הרגלי צריכת חדשות בקרב בני נוער

הרשות השניה עוקבת באופן סדיר אחר דפוסי הצריכה של הציבור בתקופה זו של ריבוי פלטפורמות מדיה, בעיקר און-ליין,  

בהמשך לסקר צריכת חדשות שבוצע בקרב מבוגרים בחנו את צריכת החדשות בקרב בני נוער.

הסקר בוצע באמצעות מכון "מדגם" ובאמצעות הפאנל האינטרנטי I-Panel בקרב 503  בני נוער יהודים בישראל בגילאים 14-18, באמצע ינואר 2024.

התוצאות הראו התעניינות רבה באקטואליה וחדשות, כאשר עיקר ההתעדכנות נעשית דרך האתרים והאפליקציות של הרשתות החברתיות ואפליקציות שיתוף הוידיאו, אף שהאמינות הרבה ביותר יוחסה לערוצי הטלוויזיה הישראלים.

*הסקר נערך במהלך מלחמת "חרבות ברזל" בעזה ויש להניח שעניין זה השפיע על מהות צריכת החדשות והאקטואליה: ההיקף, המקורות וההתייחסות.

עיקרי הסקר